martes, 29 de marzo de 2011

OS ESPELLOS

A condena no espello


No meu dorso pon feito en Transilvania,

pero se buscas o meu corazón entre cristais,

poñerá feito na tristeza e na dor.


Son ese que ousou retar a Lucifer,

son ese que, nin no ceo nin no inferno descansa,

son ese que, por gravemente pecar, mora no espello de Drácula.


Xa non moito se oe, e nada se ve,

esta foi a pena mais atroz imposta por Lucifer

e agora aquí, sen vida e sen ver

Diego Andrade Ramos 2-A


POEMA << O ESPELLO >>


Reflectidos un no outro ,

como o vento e o sol ,

miras a luz da ventá ,

iluminas a habitación .

Espello que estás colgado ,

no fondo da habitación ,

nunca cansas de mirar ,

o que tes ao teu redor .

Contas sempre a verdade ,

cun sorriso de sol a sol ,

alégrasnos o dia ,

ilumínasnos o corazón .

Espello que estás colgado ,

na miña habitación ,

pasas o dia mirando ,

o que hai ao teu redor ,

xogos , libros e debuxos ,

todos xuntos ao teu carón .

Espello meu, espelliño ,

nunca triste está o teu corazón .



Ela mírame sempre.

Estou situado no armario do cuarto dunha rapaza,

véxoa a ela, a fiestra e a súa cama.

Míroa cando le e estuda,

cando se vai deitar e se ergue,

soamente eu a vexo con eses pelos de atolondrada.





Gústame mirar cara ela,

eu son o único que sabe exactamente como é,

e sei todos os seus segredos,

fago o mesmo ca ela e sígoa en todos os movementos.

Eu son o seu mellor amigo.





O que máis me gusta é,

cando alisa a saia, e se peitea,

e aínda que non poida falar,

dígolle o fermosa que está.





Pero tamén sei

que a felicidade non é eterna.

un día ela cambiará de armario,

ou ao mellor rompo,

ou quizás chegue o día,

en que ela marche,

a outro cuarto ou

a outro fogar afastado.

Temo que as persianas se baixen,

e todo quede a escuras,

pero o que máis temo é

non volver ver ese rostro,

que eu vin medrar

sorrir e chorar,

ese rostro que se iluminaba en min pola mañá

e todo o día eu xa estaba alegre.

Cristina Cardeiro Regueiro 2ºA Nº7

No hay comentarios:

Publicar un comentario